Sunday, September 30, 2012

You Raise Me Up!! - Westlife




When I am down and oh my soul, so weary
When troubles come and my heart burdened be
Then I am still and wait here in the silence
Until you come and sit a while with me

You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: to more than I can be

You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be

You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be

You raise me up to more than I can be 

1 comment:

AL said...

Lagu ini sangat simple..!! Tapi sangat menyentuh perasaan saya. Bila saya dengar lagu ini, teringat saya pada ketika saya susah dulu..

Benarlah kata orang... Bila kita susah tak siapa akan peduli kita. Segala2nya hilang... saudara-mara, handai dan taulan yang rapat sekali pun.. hilang entah ke mana... Bukan wang yang kita harapkan, hanya sokongan moral - cukup! Tak siapa yang sudi bertanya, "Apa khabar kau sekarang..??"

Dalam tengah2 kesusahan tu... ada insan yang berjiwa besar membantu saya dan menaikkan kembali semangat saya.. Sepanjang hidup saya, hanya dua (2) insan inilah yang budi dan jasa mereka akan saya kenang dan takkan saya lupa sampai bila2...

Mereka lebih berumur daripada saya, lebih matang daripada orang yang lebih tua daripada mereka, sangat sabar dan berharta...

Siapa mereka..? Biarlah saya simpan dihati... Semoga Allah merahmati mereka dan ahli keluarga mereka... Dan lagu ini saya tujukan khas kepada mereka berdua dan insan2 yang seumpama mereka... :)