Sunday, June 19, 2011

Ayah - Broery Marantika


Dimana akan ku cari
Aku menangis seorang diri
Hatiku ingin slalu bertemu
Untukmu aku bernyanyi

Untuk ayah tercinta, aku ingin bernyanyi
Dengan air mata di pipiku
Ayah dengarkanlah, aku ingin berjumpa
Walau hanya dalam mimpi
Lihatlah hari berganti
Namun tiada seindah dahulu
Datanglah aku ingin bertemu
Untukmu aku bernyanyi

Untuk ayah tercinta, aku ingin bernyanyi
Dengan air mata di pipiku
Ayah dengarkanlah, aku ingin berjumpa
Walau hanya dalam mimpi

Datanglah aku ingin bertemu
Untukmu aku bernyanyi

Untuk ayah tercinta, aku ingin bernyanyi
Dengan air mata di pipiku
Ayah dengarkanlah, aku ingin berjumpa
Walau hanya dalam mimpi

Oh.. ayah....

1 comment:

AL said...

Kali pertama saya dengar lagu ini, saya agak terkejut kerana jiwa saya sangat tersentuh... Melodi lagu ini sangat melankolik bagi saya. Walaupun daripada segi liriknya tidaklah membawa makna diataktik yang agak signifikan bagi saya, namun mesej keseluruhan lagu ini sudah cukup menggambarkan kerinduan seorang anak yang teramat sangat tehadap ayahnya...

Saya sangat sukakan lagu ini.

SELAMAT HARI BAPA..!! :)